Automatyzujemy procesy, które skracają cykl sprzedaży
Budujemy sekwencje marketing automation, integracje CRM i playbooki sprzedażowe, aby zespoły mogły skupić się na klientach.
Sekwencje mailowe i workflowy lead nurturing
Integracje CRM z narzędziami marketingowymi i produktowymi
Dashboardy i alerty KPI wspierające zespoły sprzedaży
2 tygodnie
Czas wdrożenia sekwencji
-45%
Oszczędność czasu zespołu
Jakie rezultaty dostarczamy?
- Spójny proces od leadu do sprzedaży z automatycznym scoringiem
- Automatyczne playbooki i alerty przypominające o działaniach
- Raportowanie pipeline'u i forecast oparte o aktualne dane
Najczęstsze scenariusze
Marketing automation
Budujemy sekwencje onboardingowe, retencyjne i cross-sellingowe w HubSpot/Mailmodo/Customer.io.
Sales enablement
Tworzymy playbooki sprzedażowe, sekwencje follow-up i integracje z kalendarzami i call center.
RevOps dashboard
Łączymy dane marketingu, sprzedaży i produktu, tworząc kokpit KPI z alertami.
Wspólny workflow
Jak wygląda proces współpracy
Działamy w sprintach, podczas których na bieżąco raportujemy wyniki i rekomendacje. Na każdym etapie możesz dołączyć swój zespół i rozwijać proces razem z nami.
- 01
Diagnoza i mapa procesów
Analizujemy aktualne procesy, narzędzia i dane, identyfikujemy luki.
- 02
Implementacja i integracje
Budujemy workflowy, łączymy systemy i testujemy poprawność danych.
- 03
Adopcja i skalowanie
Szkolimy zespół, monitorujemy wyniki i rozwijamy automatyzacje o kolejne scenariusze.
Powiązane usługi
Sprawdź też te moduły oferty
Porozmawiajmy o wdrożeniu
Przygotujemy roadmapę działań, estymację wpływu na KPI i propozycję pierwszych sprintów. Zacznijmy od krótkiej rozmowy.