Maciej Góral

Growth Hacker

Oferuję wszechstronne usługi e-marketingowe, obejmujące growth hacking, kampanie reklamowe w Google Ads i mediach społecznościowych, SEO stron oraz sklepów internetowych, a także tworzenie nowoczesnych witryn WWW. Specjalizuję się w optymalizacji konwersji, pozyskiwaniu nowych klientów i leadów oraz wdrożeniach GA4. Zajmuję się rozwojem, automatyzacją i wspieraniem sukcesu Twojego biznesu online.

Maciej Góral

Doświadczony Growht Hacker, Analityk, WebDeveloper, Projektant WWW, aplikacji mobilnych z ponad 25 letnim doświadczeniem. Pasjonat tenisa ziemnego i Web3.

Szukaj w Social Mediach

Specjalizuję się w tworzeniu rozwiązań, które napędzają wzrost w dynamicznych środowiskach biznesowych.


Doskonale radzę sobie z analizą danych, budowaniem strategii wzrostu i automatyzacją marketingu w e-commerce, SaaS, Web3.0.


Moim celem jest pomaganie e-commerce, aplikacjom SaaS oraz firmom z branży nowych technologii tj. Web 3.0 wprowadzać innowacyjne rozwiązania e-marketingowe, które przekładają się dynamiczne wyniki w postaci dynamicznych wzrostów, obniżenia kosztu pozyskania klienta, zwiększenia sprzedaży, poprawy ROI przy wykorzystaniu technik growth hacking.


  • Optymalizacja konwersji

  • Testy AB

  • Pozyskiwanie leadów

  • Growth Hacking

  • Pozyskiwanie nowych klientów

  • Art Directions

  • Testy AB

ITX Growth Hacking - oferta

Growth Hack

Nasze usługi Growth Hackingu koncentrują się na szybkim i efektywnym skalowaniu biznesu poprzez kreatywne i nietypowe metody. Wykorzystujemy dane i eksperymenty, aby maksymalizować zyski w krótkim czasie.

Wykorzystanie narzędzi analitycznych

Eksperymenty z treściami

Viral loops

Automatyzacja procesów

Testy UX, Testowanie A/B

Testy pomagają zrozumieć, jak użytkownicy wchodzą w interakcję, a także weryfikują użyteczność i efektywność kluczowych elementów. Skupiam się na testach A/B i optymalizacji landing page, aby maksymalizować konwersje.

Testowanie A/B

Optymalizacja landing page

Tworzenie różnych wersji stron

Testy z użytkownikami

Optymalizacja konwersji

Optymalizacja konwersji to proces ulepszania elementów na stronie, aby zwiększyć współczynnik konwersji. Nasze podejście oparte jest na analizie danych i testach, które pomagają przekształcać odwiedzających w klientów.

Analiza zachowań użytkowników

Poprawa ścieżki zakupowej

Dostosowanie CTA

Personalizacja treści

Badania interakcji UX

Badania interakcji UX pomagają zrozumieć, jak użytkownicy wchodzą w interakcje z Twoją stroną lub aplikacją. Dzięki temu możemy optymalizować doświadczenia użytkowników i zwiększać ich zaangażowanie.

Mapy ciepła

Testy kliknięć

Analiza przepływu

Ścieżki użytkowników

Reklama w Google

Usługi reklamy w Google pozwalają na skuteczne docieranie do klientów w momencie, kiedy szukają produktów lub usług podobnych do Twoich. Dzięki kampaniom Google Ads Twoja firma zyskuje większą widoczność i konwersję.

Kampanie Google Ads

Remarketing

Optymalizacja budżetu reklamowego

Analiza wyników

Pozyskiwanie leadów

Skuteczne pozyskiwanie leadów to klucz do rozwoju biznesu. Nasze rozwiązania pomagają w budowie bazy potencjalnych klientów, którzy są najbardziej zainteresowani Twoimi produktami lub usługami.

Kampanie lead generation

Formularze optymalizowane pod kątem konwersji

Lead nurturing

Integracja z CRM